Ex-millor amiga
Hola! Jo tinc (o tenia, no ho sé) una amiga amb la que passava tot el dia. Estavem sempre juntes, i quan no ho estavem ens lassavem 5 hores en trucada. Ella sap coses sobre mi que ningú més sap, I jo sé coses d'ella que ningú més sap. El cas, aquest Carnaval ella va conéixer a una altre noia, I va començar a passar molt temps amb ella. Un dia haviem quedat I vaig estar tres hores esperant-la I trucant-la i ella no em va contestar, i després vaig descobrir que estava amb aquesta amiga. Tot I així, a l'Institut seguiem bastant juntes, però ja sentia que era la segona opció darrera de la nova amiga. No hem quedar durant tot l'estiu, perquè ella estava castigada, però quan jo l'escrivia per saber que passava no em contestava I vaig haver d'escroure a la seva nova amiga per saber si estava bé. Aquest any estic estudiant fora d'intercanvi, I vaig quedar un dia abans de que marxes per despedir-me, però la vaig notar molt diferent. Fins I tot quan vaig quedar amb ella va acabar anant a casa de la seva nova amiga. Jo l'estimo molt, I trobo molt a faltar com era I com erem, però no sé si puc fer res per canviar-ho. Tot I que estic a un altre continent quan l'escric molts cops ni em contesta, I les meves amigues també diuen que han notat que passa algo entre nosaltres, ja que resulta que un dia li van parlar de mi I va posar mala cara. Li vaig enviar un missatge per dir-li que si li havia fer alguna cosa o li passava algo amb mi però em va dir que no, que m'estima molt I que soc la seva millor amiga però res ha cambiat. També tinc por que expliqui les coses que li he explicat a la seva nova amiga, ja que son coses molt personals. Em sento com manipulada per ella, ja que sempre li he d'anar al darrera I fer-li cas, però es que només vull que torni a ser com abans. No sé que fer. La trobo molt a faltar, però crec que ella a mi no. No sé qui soc sense ella, mai em pensava que estariem així i que hauria d'aprendre a viure sense ella. Que hauria de fer? Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres... ens sap greu que estiguis vivint això...
Sembla que aquesta amiga ha posat distància amb tu i, tot i que no en sàpigues el motiu, ho hauràs de respectar (per molt dolor que et causi).
Les amistats evolucionen a mesura que creixen i canvien les persones que en formen part... i segurament això és el que us ha passat. No podeu tornar enrere i ara tocarà veure com es redefineix aquesta amistat. Si seguiu sent amigues sense tanta intimitat o bé us doneu certa distància.
Recorda que en qualsevol relació és important que les dues persones se sentin que aporten i reben atenció. Que se sentin cuidades i que rebin afecte de l'altre. Amb el que expliques, sembla que últimament la relació està molt desequilibrada, oi?
És dur veure com s'allunyen persones que han sigut importants a la teva vida... és un procés de dol.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos sempre ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas