dubto sobre la meva orientacio sexual
Hola! Primer de tot, moltes gràcies fer oferir aquest servei. Sóc una noia de 15 anys que sempre he sapigut que m'agraden les noies. Tot I que sé que no és una cosa dolenta sempre ho intento amagar, i alguns comentaris que fan les meves amigues em fan mal o em molesten, o ho expliquen a la gent quan jo no vull. Això fa que de vegades fingeixi wue m'agrada algun noi per sentir-me mes inclosa i més com elles, però no serveix perquè no és veritat. Fa un parell d'anys que crec que només sentro atracció per les noies, però últimament dubto de si en realitat podria estar amb un noi. A mi m'agradaria en el sentit de que voldria tenir el que tenen totes les meves amigues, poder sortir amb algu sense prejudicis. No m'ha agradat mai cap home, pero no sé si podria passar. Les meves amigues poden parlar dels nois entre elles, o amb la seva familia, I jo no puc I els hi tinc molta enveja. No sé si m'agraden els homes, I no sé com ho puc saber. Em podries ajudar?
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, si hi ha comentaris que fan les teves amigues que no t'agraden, és important que els hi puguis dir. Potser no són conscients que això et fa mal i és important que puguis dir-ho.
Per què creus que intentes amagar la teva orientació sexual? Què et preocupa? Sabem que no sempre és fàcil expressar allò que sentim, que podem tenir por a sentir-nos jutjades o poc compreses, que ens fa por que pot pensar l'entorn, etc.
Tenir dubtes sobre l'orientació sexual és habitual en aquesta etapa de la vida. No t'amoïnis. Dona't temps per anar descobrint de qui t'enamores. Les experiències i circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas