No sé que pensar
Hola! Vaig escriure fa bastant sobre un tema i avui he tornat a pensar-hi i tinc mes dubtes. El tema es que tinc petits records de quan era petita, de quan el meu cosí em va tocar. Es confós pero era com que em demanava petons a canvi de diners i després em sona que ho vam “fer”. Em sona sentir la sensació de caminar i que la vulva em fes com mal ns. Estic molt confosa perque no sé si la meva ment s’ho esta inventant o si es real o si no vull acceptar que es real. A part d’això, em sento culpable perquè jo vaig voler osigui es com que ell tancava la porta i em donava un euro per cada petó que em donava i vaig ser tonta de caure. Es com que em vaig deixar portar i m’odio molt per això.
Sé que després em vaig arrepentir perquè un altre dia em vaig quedar a casa seva a dormir amb els meus pares, i la idea era que jo dormís a la seva habitació, pero en tenia por i m’en vaig anar amb els meus pares a dormir.
Per sort aquest tema no m’ha afectat mai, que per una part es bo, pero per l’altre em sento ns rara que no senti res al respecte. El meu cosí (amb el que va passar tot això) i jo actualment ens veiem com cuatre vegades al any mes o menys pero tenim una molt bona relació i quan estic amb ell mai penso en el que va passar. Tampoc el culpo a ell perque era petit i potser nomes volia experimentar? No se, pero es una situacio molt confoss y rara. Mai li he explicat aixo a ningu perque sento que no es real y no em vull fer la victima.
Laura Centellas

Hola bonica!
Escriu-nos sempre que ho necessitis. Perquè aquests records no es poden crear "del no-res". Si tens aquests records, aquestes percepcions o aquesta sensació... segurament va ser real.
I una criatura no pot assumir la responsabilitat del que va fer l'altra persona. El teu cosí era més gran que tu, i si et donava un euro per cada petó, sabia perfectament que estava fent alguna cosa que tu no volies.
I si tu no volies dormir a la seva habitació... tenies por que repetís aquest abús i et vas protegir com vas poder: anant a dormir amb els teus pares.
Sabem que tenir aquests records pot ser molt dolorós. I que pot semblar que es desestabilitza el món... però tu tens dret a explicar i expressar el que sents i el que has viscut. A trobar el teu espai i a decidir sobre això.
No sé si vas poder explorar aquesta pàgina i fer alguna trucada per poder fer una exploració. Te la tornem a deixar aquí perquè la facis servir quan ho necessitis. Trucar-hi no implicarà cap denúncia cap al teu cosí ni res. Només t'atendran i t'escoltaran a tu. I des d'aquí podreu marcar el rumb a seguir.
Horari d’atenció telefònica:
De dilluns a dijous de 9.00 a 14.00h i de 15.30 a 18.00h
Divendres de 9.00 a 14.00h
BARCELONA 933 189 769
Nosatres continuem aquí, escriu-nos sempre que ho necessitis. També et deixo el meu correu: info@laiasala.cat
La Laura Centellas