Precupacions sobre la vida i la mort
Holaa, nomès volia dir que es normal que pensi en com sera la meva vida quant sigui de la terçera edat? O sigui lo que vull dir es que si estic amb els meus germans penso en com que algun dia estarem morts tots, que sempre hi haura un ultim en morir o que si estare sola quant mori...
Es que hem fa molta cosa perque sempre ho tinc en ment el fet de com sera tot. Hi si estic vivint la vida que vull o com vull que m'enterin...
Volia saber si es normal que tingui aquests pensaments es que tinc com molta ansietat per el futur i la vida desprès de la mort...
Gràcies per haver-me ajudat :)
Laura Centellas

Hola!
Els pensaments sobre la mort i el més enllà és una preocupació recurrent en l'ésser humà. De fet, totes les persones passen per "temporades" que la tenen més present, que hi pensen més, que es fan preguntes, que preparen coses...
Per tant, sí, és normal que tinguis present la mort.
Si vols, per alleugerir aquesta preocupació, pots escriure't una carta a la teva jo del futur. Al teu jo d'aquí un any. Hi escrius la teva vida, les teves preocupacions.... i la guardes. I d'aquí un any la tornes a obrir. I veuràs com hauràs canviat! Com podràs percebre tot el creixement que has fet en un sol any.
És un exercici molt bonic de fer!
Una abraçada!
La Laura Centellas