No se que fer
Holaa!! Vinc a explicar una situació que no sé què fer. Per allà a l'agost vaig conèixer un noi a la platja que em va agradar molt i vam parlar i ens vam acabar enrotllant (que va ser el meu primer lio). Ell va haver de marxar de la platja i vam continuar parlant molt. Llavors, es va donar la coincidència que vivia molt a prop d'on vivia jo, total, que per les festes d'un poble de prop ens vam continuar veient molt, pràcticament totes les festes. Vam continuar parlant i vam quedar dos dies que bueno, no res de l'altre món, ja que no tenim gaires temes en comú i no sabíem gaire de què parlar. L'últim dia que vam parlar, no vaig sentir confiança ni ganes de gaire, perquè el veig molt hetero bàsic i no tenim gaires temes a parlar. Va marxar al cap de súper poc i no hem tornat a quedar.
Ara, parlem una mica, però molt poc, digues-li per què no tenim interès o perquè estem enfeinats perquè jo he començat 1r de batx i ell 2n. La cosa es que ara un noi que conec de fa temps està mostrant interès en mi, i estem començant a parlar. No sé com dir-li que ja no vull res, que he perdut l'interès perquè em sap greu. A més, no vull jugar a dues bandes parlant-me amb dos, ja que ho trobo molt lleig.
Em podríeu donar algun consell o dir-me que feer??? :):)
Moltes gràcieees<3
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques, dóna la sensació que amb el noi de la platja s'està refredant la relació, que esteu veient que no teniu coses en comú iq eu no encaixeu, oi? Potser estaria bé parlar-ho, explicitar el que sentiu, potser com a amics o com a colegues per quedar de tant en tant sí que us podeu entendre però com a alguna cosa més, potser no encaixeu, i està bé. Està bé també trobar-nos amb persones amb qui no encaixem. I està bé poder parlar-ho.
També podries ser sincera amb l'altre noi, explicar-li com et sents actualment i ser sincera amb tu mateixa.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas