Tinc por a dir la veritat
Hola sóc una noia i tinc 18 anys i em fa molta por dir que mai me liat amb cap noi. No ha sorgit cap oportunitat.
Quan parlo amb les meves amigues sempre expliquen que san liat amb 10, 7, 5, etc.
A mi en fa molta por dir que mai me liat, així que sempre menteixo perquè em fa molta vergonya tenir 18 anys i no haver-me besat mai amb un noi.
M'agradaria que em poguéssiu donar algun consell. Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Encara que no t'ho sembli, hi ha moltes persones que encara no s'han fet cap petó amb 18 anys.
Què és el que et fa por? Des del Consultori creiem que és important que ho facis amb alguna persona que et desperti certa atracció, amb qui et sentis còmoda i segura, i amb qui tinguis confiança. No cal córrer i hem de donar-nos temps perquè sorgeixi l'oportunitat. Forçar-ho no és una bona opció.
Així que de moment, si vols, centra't a conèixer més gent i anar valorant quins aspectes t'agraden de les altres persones, així podràs tenir una idea més clara del que vols en una altra persona. Tenir-ne confiança t'ajudarà a fer un pas endavant.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas