Que faig?
Boneeees, escric aquí perquè estic feta un lio. Fa temps m'escric amb un noi que m'agrada bastant. Ja hem quedat dues vegades i la segona va ser a casa seva... i clar, van passar moltes coses. Però estic confosa perquè no sé ben bé perquè va passar el que va passar i em fa cosa preguntar-li si sent algo per mi per por de que em digui que no. Va ser algo estrany la veritat però em va agradar. Que faig? no sé si tornar a quedar amb ell per por de que m'estigui utilitzant. Sobrepenso massa les coses.
Espero que em pugueu orientar una mica, em sento perduda.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot és important que ens centrem en com estàs tu i el que vols. Valora com et vas sentir i què vols d'aquesta relació. Potser necessites tornar-lo a veure per saber com et sents o potser ja tens molt clar si el vols tornar a veure o no.
Primer TU.
Una vegada ho tinguis clar, llavors ja podràs fer l'acció que toqui: proposar per quedar-hi o no.
Si t'agrada i t'hi vas sentir bé, endavant! Ja anireu veient com evoluciona aquesta relació i si tots dos espereu el mateix de la relació. A vegades necessitem un temps per crear els vincles...
Entenem que quan dius que tens por que t'utilitzi estàs parlant que tens por que et manipuli i et digui coses que son mentida per aconseguir el seu objectiu, oi? Quines senyals tens o tindries que et facin pensar això?
Estarem pendents de la teva resposta!
Una abraçada!
La Laura Centellas