ansietat
Bones,
durant aquests últims dos anys m'està costant molt dormir, tinc atacs d'ansietat i com m'hi he estat fixant he arribat a la conclusió de que quan estic nerviosa no tinc gens de gana i sol tinc nàusees, sobretot durant les temporades on estic pitjor emocionalment, és com si el fet de menjar o dormir depengués del meu estat d'ànim i no sé que fer, perquè de vegades estic a classe i m'entren ganes de vomitar o just quan em llevo etc. Amb el metge vam comentar aquestes coses, però no m'hi han donat cap solució tampoc.
Merci
Laura Centellas

Hola!
L'ansietat pot arribar a ser molt invalidant i ens pot complicar molt el dia a dia...
Des d'aquí et recomanem que tornis a demanar visita amb el teu metge de capçalera i puguis demanar-li si et pot fer una derivació a salut mental per valorar tota aquesta simptomatologia ansiosa.
Per altra banda, seria important que puguessis iniciar algun procés terapèutica amb un/a psicòleg/a que et pugui ajudar en aquest moment de vida amb l'angoixa. Amb qui puguis treballar com reduir l'estrès o què és un atac d'angoixa i com hem de reaccionar.
La teva salut és important! Demana ajuda i busqueu els professionals que et puguin atendre millor!
Una abraçada!
La Laura Centellas