Molta confusió
Hola!
Fa poc més d'una setmana vaig entrar en un institut nou on no coneixia ningú. Ara es podria dir que ja tinc amigues, però els primers dies, amb qui parlava més era amb la meva companya de taula, a classe. Quan feia LITERALMENT quatre dies que havia entrat, em va dir que hi havia un noi de la classe que estava penjat de mi. Em va sorprendre molt, perquè soc una persona, digue'm-ne, singular i no acostumo a agradar a la gent, però bueno, el cas és que no em va voler dir qui era, i jo, que m'havia quedat amb el dubte, de seguida ho vaig veure. És un noi que és amic seu i que és maco i tal, però la veritat és que no ho tinc gens clar perquè per començar no m'agrada, i després, que fa relativament poc que he aconseguit superar a una persona, el procés ha estat complicat i dolorós, i ara no sé ben bé què busco. Tinc molt clar quin tipus de persona busco a la vida, en general, però és un tipus de persona molt concret i ja tinc assimilat que no serà fàcil ni ràpid de trobar. Així que ara no sé quin tipus de relació busco. D'una banda crec que sortir amb ell seria una pèrdua de temps, i de l'altra no descarto liar-me amb ell en plan rollito...
I ESTIC FETA UN EMBOLIC!!!
Laura Centellas

Hola!
Doncs a nosaltres ens sembla que ho tens claríssim!!!
No t'agrada i no hi vols tenir cap relació. I està bé ser honesta amb una mateixa, no trobes?
A vegades sentim la pressió d'haver de sortir amb algú només pel fet que aquesta persona ens va al darrera.... i no és molt coherent amb les nostres emocions, oi?
Així que res. Escolta el que diu el teu cos i recorda que no estàs fent mal a ningú. No tens l'obligació de tenir sentiments cap a ell.
I si algun dia et ve de gust embolicar-t'hi... sigues responsable afectivament i deixa-li molt clar que tu no vols res formal amb ell, que només serà aquell dia i que ell pugui decidir si vol aquest tipus de relació esporàdica amb tu o no. Per eviar fer-li mal.
Una abraçada!
La Laura Centellas