Com acabar l’excitació després de l’orgasme
Hola!
Sovint em passa que quan em masturbo no sé com acabar. Tinc moments de plaer intens que podríem denominar com “petits orgasmes”. Però no arribo a un moment baixada, simplement quan ja n’he tingut prou ho deixo estar i deixo passar l’estona, però se’m fa difícil perquè el clítoris continua molt estimulat.
Quan tinc relacions amb algú altre també em passa el mateix, tot i que hi ha hagut vegades que sí que he tingut una descàrrega que m’ha deixat “satisfeta”.
Voldria dir això que no sé com arribar a l’orgasme jo sola? Potser té a veure amb explorar més la vagina quan estic sola?
Gracies per llegir-me!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per utilitzar el consultori! Podria ser, pel que descrius que els teus orgasmes siguin de "baixa freqüència", però per a descriure-ho us explicarem primer quins tipos d'orgasme shi ha, perquè tipos d'orgasme n'hi ha el que passa que no es defineixen en funció de la via per la qual el desencadenem sinó que es descriuen en funció a la intensidad percebuda.
Podem tenir orgasmes explossius, que com la paraula ens deixa entendre, acostuma a ser molt intens i sovint no es pot encadenar amb un altre explossiu de forma consecutiva.
Després tenim els orgasmes en forma d'onades, és a dir, orgasmes intensos però que es senten com les onades del mar, ara ve, ara marxa, ara ve, ara marxa,... sempre i quan l'estimulació física i mental sigui l'adequada.
I després estan els orgasmes de baixa freqüència, que són orgasmes que poden mantenir-se sostinguts en el temps, tal i com descrius. No caba de sentir-se un "ara ja he acabat" sinó que acaba quan deixo d'estimular i tot torna al seu estat de repòs, i això no és inmediat.
Per tant, segurament tingui a veure amb el tipo d'orgasme que estan obtenint.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas