Las nececito
Hola espero que em pugis ajudar, bé ja fará dos anys que em vaig separar de les uniques amigues que sento que he tingut;Juntes reiem, ploravem, en's ho explicvem tot, ens diveriem...Pro a mi s'em van girar els cables i tot s'en va anar a la merda.
Els trobo taant, pro tant a faltar desde que no les tinc sento que estic sola (tinc amics, pro res es com abans), nose qui soc i alla on vaig, inclus el dia del meu anivarsari mel passo deprimida per que no les tinc! Bé fa poc que ens em reconciliat pro ja res es com abans parlem de tant en tant, pro...Res nececito que m'ajudis a recuperles, no et demano que tot torni a ser exactament com abans pro si que per lo menys ens tornem a explicar coses com a bans i a cadar de tant en tant.
Ser que t'estic demanant un miracle pro es que ho necesito taant.
Espero que em puguis donar algun consell util.
InterPersonal

Hola Marineta 21. sóc l'Assumpta.
Dir-te que totes les relacions (de parella, amistat, familiars, etc.) passen pels seus bons i mals moments i que això és normal. En primer lloc, felicitar-te i donar-te ànims perquè tot i que de moment no sigui com abans, de moment la cosa pinta bé, no?. Quan hi ha hagut problemes o dificultats en una relació, sempre es necessita un temps perquè les coses tornin a lloc. Intenta reflexionar sobre el què va passar entre vosaltres. Veuràs que amb la distància les coses es veuen d'una altra manera. Si creus que necessites tornar a parlar del tema per aclarir algunes coses, fes-ho. Si creus que has de demanar disculpes per alguna cosa que vas dir o fer, o si creus que els has de dir que et vas sentir ofesa en algun moment...fes-ho. No es tracta d'un miracle, es tracta de temps, paciència i voluntat (per amdúes parts) per refer una relació.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat