No acabo mai i ell massa ràpid
Hola, el meu problema és que durant les relacions sexuals, per molta estona que el meu novio m’estigui estimulant, no ejaculo mai i no estic segura si he arribat a l’orgasme mai, tot i que noto plaer quan em toca, no sé si necessito mes temps d’estimulacio, si es normal o si he de fer algo diferent per acabar mes aviat… i ell acaba massa rapid i no sap com intwntar durar més.
Laura Centellas

Hola,
Si quan parles d'ejaculació, fas referència a que mai has tingut un orgasme, ens preguntem si quan et masturbes tu sola també et passa o si quan ho fas tu sola sí que pots arribar a l'orgasme?
Quan esteu en parella, si et masturba ell a tu, tampoc arribes a l'orgasme, si et fa sexe oral tampoc? Sovint pensem només en la penetració i és que el més habitual és que les dones no arribem a l'orgasme NOMÉS amb la penetració.
El més important és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
També en referència al fet que dius que ell acaba "massa ràpid", no sabem si també li passa quan es masturba sol, quan el masturbes tu o si li fas sexe oral o només li passa amb la penetració? Necessitaríem més informació per a poder donar alguna resposta.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenangel.com
La Laura Centellas