Depilació
Sempre fan conyes amb la frase per exemple segur que tens una selva alli O de tipus així. Al que em refereixo es les noies ens em de depilar la vulva? Sé que segurament direu doncs que cadascú faci el que vulgui però depilat et dóna més plaer? O hi ha alguna diferència? I de quina manera es millor per depilar-nos?
Merci
Laura Centellas

Hola,
NO, les noies NO ens hem de depilar. La depilació és una imposició de gènere i com a "bona" imposició sentim que ho hem de fer, que si no ho fem alguna cosa no estarà bé, no agradaré a ningú, no m'estimaran o no seré atractiva... trencar amb una imposició de gènere, és molt difícil perquè els ideals la compleixen, la majoria de dones de l'entorn més proper la segueixen, etc... però NO, no ens hem de depilar si no volem.
Tenir els genitals depilats no fa que sentis més plaer, ni tu, ni l'altre, senzillament és una imposició estètica.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas