Ejaculació femenina
Tinc un novio amb el qual ja portem any i mig. Mantenim relacions sexuals des del principi (els dos vam perdre la virginitat junts), sempre m’han donat molt de plaer, pero mai m’he corregut. Es normal? A que es dona?
Laura Centellas

Hola,
Quan dius ejaculació femenina o corre's, a què fas referència, a l'ejaculació femenina (squirt) o a l'orgasme?
Si fas referència a que mai has tingut un orgasme, ens preguntem si quan et masturbes tu sola tampoc arribes a l'orgasme?
Quan esteu en parella, si et masturba ell a tu, tampoc arribes a l'orgasme, si et fa sexe oral tampoc? Sovint pensem només en la penetració i és que el més habitual és que les dones no arribem a l'orgasme NOMÉS amb la penetració.
El més important és que primer de tot et coneguis bé, et deixem una imatge per a que puguis mirar-te amb un mirall la vulva i que puguis detectar totes les parts:
GVqTzgGhEkJbY7
Quan ja coneguis totes les parts, aleshores pots començar a explorar-te a nivell tàctil. T'adjuntem un video on unes estudiants d'infermeria ensenyen com estimular les diferents parts de la vulva amb una maqueta:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenangel.com
La Laura Centellas