el meu novio i jo
Tinc una ralció a distancia amb un noi desde fa mes d’1 any, ens veiem una semana al mes mes o menys. Ahir em va dir que va anar a la sauna i vaure una noia despullada, es va posar calent i hagués practicat sexe amb ella i quan va pensar en aixo no va pensar en mi. Diu que no va fer-ho perque m’estima pero em sento molt poc especial ja que ha pensat de fer-ho i no he sigut jo amb qui ho ha pensat. No sabem com solucionar-ho i em sento malament. Entenc que es pugui posar calent i que la gent l’atraigui pero si jo penso en sexe penso en ell, i es veu que ell no va pensar amb mi i no em sento be i sento com “rechazo”. ajuda
Laura Centellas

Hola!
Les fantasies sexuals són això, fantasies. Això vol dir que poden tenir diferents protagonistes i no implica que no estimis la teva parella o que la teva parella no t'exciti. Simplement que el nostre cervell ha creat una fantasia i s'ha excitat. Ja està.
En la vostra relació hi ha una comunicació molt sana perquè ell t'ho ha explicat i també ha sigut honest dient que no ho va fer. És a dir, que hi va haver control del seus actes. La seva voluntat va ser no trencar el pacte de fidelitat que teniu.
Així que, potser caldrà que parleu i compartiu molt com us sentiu i com us fa sentir la relació...
Una abraçada!
La Laura Centellas