Amigues
Hola.
Fins l'any passat anavem un grup de 4 amigues. Pero l'any passat ja es va desfer, perque una portava problemes. Quedem te, i si han afegit dues més. Em sento que no encaixo, que només sóc jo la que pregunto si quedem o que fem, que faig nosa i que estic com afegida. Dins el meu curs hi ha un altre grup d'amigues que amb algunes m'hi trobo molt bé. No sé perque no encaixo amb el primer grup. Però jo aniria totes juntes, o aniria més amb el segon grup però sento que fallo al primer i que faig una cosa lletja i que o està bé. No estic tranquil.la. Que puc fer? Estic al mig i no acabo de trobar el meu grup d'amigues i tinc la sensació que no tinc amigues.
Laura Centellas

Hola bonica,
Tens tot el dret a relacionar-te amb qui vulguis i amb qui et faci sentir bé! I és important que facis aquesta reflexió interna i escullis aquelles persones amb les que et sents còmode i valorada.
No estàs fent res malfet, les persones canviem i anem canviant d'interessos i d'amistats. Forma part del cicle natural de les persones.
Si ets sents més còmode amb el segon grup, ves-hi! I si vols, explica al primer grup que també tens ganes d'estar amb elles i conèixer-les. Aquí elles hauran de respectar la teva opinió i, si no ho fan, et donarà informació del tipus d'amistat que ofereixen.
L'amistat ha de ser expansiva, ens ha de permetre conèixer gent nova i nous interessos! Si ens limita... potser no ens convé, no trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas