el temps passa
Holaa, aquest any repeteixo segon de batxillerat i bueno tinc en ment molts objectius per completar el que passa esq ja estic pensant en que aquest any passi rapid per poder fer-ho tot,necessito que acabi bat i fer ja la sele, sento que tothom fa la seva vida i sento que jo estic estancada, tot el rato penso en la gent que m'he envoltava l'any passat i encara que no tenia gaire relacio amb alguns companys es raro no estar amb els mateixos de sempre. Sento una sensació inexplicable,sento com nostalgia o tristesa per els records dels anys passats i m'afecta bastant pensar que al cap i a la fi tothom fa la seva vida i que no tornara a ser mai com abans, l'any que ve ja fare uni i em treure el carnet de cotxe i em sentire com una persona gran una persona adulta amb moltes responsabilitats i en part tinc por a les relacions socials i amores, tinc amics pero sento que son passatgers i en les relacions amoroses lligo pero no trobo el que realment m'agradaria tenir, m'ha agobia pensar en el futur i pensar en si aquest any tot anira bé i si aprovare i si trobare parella...
Laura Centellas

Hola!
Ostres, els teus pensaments han anat molt enllà.... i quan anem tant cap al futur és natural sentir por, incertesa i angoixa, perquè tot és desconegut i el nostre cervell no pot preveure què ens trobarem...
Des d'aquí et recomanem que et centris més en l'ara i l'aquí i et posis petits terminis. És a dir, en comptes de centrar-te ja en la selectivitat, posa l'atenció al primer trimestre. Organitza't i planifica únicament fins les vacances de Nadal.
Posa't petits objectius per aquestes dates:
- conèixer més gent de la teva classe
- Intentar retrobar-te amb les amistats de l'any passat i quedar algun dia
- Seguir coneixent persones amb qui pots tenir alguna cita romàntica....
I prou. No vagis més enllà. Només això.
Nosaltres seguim aquí,
Una abraçada!
La Laura Centellas