No sé a qui recórrer
Holaa, primer de tot moltíssimes gràcies per el que feu, de veritat , realment esteu allà per nosaltres.
La meva consulta és: fa temps a no sé com estic i no em sento bé. Em fa cosa anar a móns après i dil-si (perdoneu, no sé com s’escriu) que vull anar a un psicòleg, em fa cosa i a més tmp ns si els diners arribarien… en fi, tindries una altra opció? Vull anar un psicòleg o “ajuda o Consell” peor no haver-ho d’explicar als meus pares.
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules! Ens alegra veure que us ajudem a través de la pantalla.
Pel que fa a la teva consulta, si vols tractament psicològic necessites el consentiment dels teus paers. Forma part del codi deontològic de la professió de psicologia i no ens ho podem saltar perquè seria negligència...
El que sí que pots fer és buscar alguna sessió d'assessorament o orientació gratuïta. En molts espais joves n'ofereixen i allà hi pots anar a demanar hora per una sessió. No et fan un tractament però sí que et poden orientar una mica.
No sabem de quina zona ets, així que et deixem l'enllaç general perquè puguis buscar el recurs que tens més a prop de casa:
Z7hH40PEu8bx8qKjdNyNChM4W9VY1ZgY&ll=41.63129796794476%2C1.7346895999999923&z=8
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas