Com masturbar-me
Hola!
Escrivia per veure si em podrieu explicar una mica com em puc masturbar, em fa molta vergonya preguntar això, però sé que quan altres noies de la meva edat es masturben els surten gemecs o fins i tot squirts, i jo no puc i m'agradaria arribar a aquest nivell de plaer. Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Els gemecs poden ser un potenciador del plaer, però a vegades no podem deixar-nos anar a aquest nivell perquè no estem soles a casa i no volem que ens escoltin, per exemple.
Pel que fa a les tècniques de masturbació, t'adjuntem un vídeo d'unes alumnes d'infermeria sobre el tema, que pot ser-te d'utilitat:
BOJWa8takY&t=1s
Igualment, et diríem que no et focalitzis únicament en els genitals, recorda que tens tot un cos que pot ser estimulat i que pot generar-te sensacions molt plaents. No oblidis també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que la nostra ment estigui connectada amb allò que estem fent, amb pensaments que potenciïn la nostra excitació i plaer.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas