no acaba
A insta vaig veure un meme graciós sobre quan el teu novio tarda en acabar i tu estas cansada perque ja has acabat com 5 cops. Em van rallar els comentaris perque a mi em passa aixo, que el meu novio la majoria de cops no acaba corrent-se i alguns nois i noies deien que aixo passa quan no li poses lo suficient o no li agrades en veritat, q si en veritat li agradessis no tardaria en corres.
Estic molt malament amb aquest tema perque m'he adonat que fa com 1 any que el meu novio no acaba, ha tingut ratxes en que si que pot i altres que no, i soc molt insegura i penso que en veritat no li poso i que no disfruta am mi, ni q ell diu que si.
Ja nose que fer, estic molt insegura amb el tema i es un tema sensible de parlar amb ell perque li afecta molt no acabar i tampoc fa res al respecte, pero no es res fisic. que en penseu? gràcies
Laura Centellas

Hola,
El que li passa és força habitual i, generalment, les causes són psicològiques per la pressió que senten per "rendir", per complaure, etc. També poden intervenir altres motius que l'impedeixen deixar-se anar i arribar a l'orgasme, però la causa, en la majoria de les ocasions, no està relacionada amb el fet que no li agradis.
Sabem que a vegades costa parlar sobre les dificultats sexuals que poden aparèixer en una relació de parella, però t'animem a que en pugueu parlar, amb calma, per tal que trobeu la manera d'estar tranquils i poder buscar solucions. Recordeu que sempre és important descartar que no hi hagi alguna causa física que expliqui la dificultat.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas