Només arribo al orgasme d'aquesta manera, és normal?
Hola, sóc una noia de 18 anys i tinc un dubte ja que em ñassa una cosa que no sé si es normal o que he malacostumat al meu cos inconscientemente. Des de que vaig començar a masturbabrme fa anys vaug fer-ho cap per avall amb uan cama arronsada semprr ho he fet aixi i aixo ara em comença a preocupar ja que fara 2 anys que estic mantenido relacions sexuals i m he adonat que no aconsegueixo tenir un orgasme si no és tocant-me d'aquesta manera i em comença a preocupar ara. He intentat provar-ho cap per amunt pero es fa impossible, és normal i en cas de que hagi agaaft un mal hàbit com ho puc canviar?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola,
Segurament el que passa és que amb aquesta posició estàs estimulant el clítoris, amb el fregament i la pressió que aconsegueixes estan en aquesta postura.
No sabem si quan parles de relacions sexuals, et refereixes a penetració vaginal. Recorda que només amb la penetració pot ser complicat arribar a l'orgasme i que pot ajudar-te estimular de forma directa o indirecta el clítoris per facilitar que l'orgasme es produeixi.
El que també pots intentar és provar a través de la masturbació noves maneres d'estimular-te i aconseguir plaer. Recorda que l'orgasme no ha de ser l'objectiu, l'objectiu és passar-ho bé i la conseqüència podrà ser l'orgasme. Sovint, si només estem focalitzades en aconseguir un orgasme, dificultem que aquest es produeixi. No oblidis que el cervell és el nostre gran òrgan sexual.
T'adjuntem un vídeo realitzat per unes estudiants d'infermeria sobre diferents maneres de masturbar-se per si et pot ajudar:
BOJWa8takY&t=1s
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas