Confusió amb un noi
Bona nit.
Sóc una noia de 19 anys. Fa dos anys em va començar a agradar un noi de la meva edat. Era com q gairebé no hi havíem parlat gaire (ja q va ser a unes colònies d'estiu) i jo sentia q m'agradava com a persona i que no era tant "atracció sexual". Vull dir, que es cert que hi pensava sovint amb ell pq ns tenia alguna cosa que sentia que m'agradava pro no a aquell nivell. Llavors fa gairebé un any vam quedar el grupet i nspq de cop aquell dia em mirava molt (i jo flipant pq hi vaig anar a la qdd bastant insegura de veure'l de nou i a més com avergonyida al mirar enrere i pensar que portava desde l'estiu pensant amb ell... Vaig començar a sentir-me malament com si m'hagués passat massa temps pensant amb un noi q tmpoc es q conegués massa.. com si igual la idea que m'havia fet d'ell no fos ben bé ell (ho he llegit a altres consultes que a vegades quan sentim enamorament ens podem crear una falsa imatge de l'altre). La qüestió que una noia del grup li va dir a aquest en plan conya que si seguia asexual, i en aquell moment em va mirar de cop com obrint molt el ulls i jo en modo reflexe el vaig mirar amb cara de peix bullit (O sigui q literalment ens vam mirar..) pro va ser taaaant incòmode... Ningú va dir res més al respecte i ens vam pirar. Em vaig ratllar bastant després d'això. Uns mesos més tard van proposar de quedar. Vaig decidir anar-hi i aquell cop ell va passar bastant de mi... Al acomiadar-nos li vaig xocar el puny i em va mirar tant malament... Com si li hagués enganxat un moc O com si em digués amb la mirada que el deixes en pau i q no vol res de mi... Desde llavors no l'he tornat a veure... I per sort meva, els sentiments em van anar marxant i avui dia crec q ja no m'agrada gens...
Em vaig fer a l'idea que no el veuria més, que va ser un "amor" adolescent i que realment jo he canviat i madurat moltíssim aquests últims mesos i per fi va deixar de venir-me sovint a la ment... El vaig oblidar. Pro fa poc van obrir el grup i al veure el seu nom alguna cosa nspq s'em va remoure per dins.. esq realment havia sentit coses X ell i ara ns q fer em quedat en una dies i ns si anar pel meu bé em fa cosa tornar a confondre'm o confondre'l a ell i la veritat ara m'hi sento superbé i orgullosa d'haver-lo deixat enrere i he pogut començar la uni molt més centrada.
En conclusió, creieu que deuria anar-hi i acabar d'aclarir els meus pròpis conflictes interns? La veritat tinc 19 i encara no he tingut el típic lio O nòvio i a vegades em sento com si ho hagués de fer ja pq si no no hauré viscut la adolescència (tot i que se q és una tonteria social)...I tmb volia preguntar si és normal quan t'agrada algú pensar massa amb aquella persona O inclús somiar desperta amb ell... Pq ara em fa rabia que inclús em vaig desconcentrar dels estudis (ja q estava fent 2n de batxillerat científic) per estar als núvols....
Això és tot... Moltes gràcies X llegir la meva consulta i espero que no s'hagi fet pesada ;)
Una abraçada!
Laura Centellas

Hola!!
Ai la incertesa... a vegades és el pitjor, oi?
Primer de tot, felicitats per tot el procés d'introspecció i per escollir voluntàriament deixar enrera aquest enamorament platònic.
És natural que hagis sentit aquesta remoguda en veure el grup, perquè es remou tota la incertesa que vas viure, el no saber què va passar o si el que va passar era real o imaginacions teves. L'ésser humà necessita entendre el que està passant i a vegades les relacions no són gens clares! Així que és natural que hagis tingut aquest sentiment. I no vol dir que vulguis estar amb ell, simplement que tens el record del malestar de no saber si era recíproc.
I referent a la teva consulta sobre els núvols... sí. És molt habitual que en l'enamorament perdem el món de vista, no ens importi gaire res i tot sigui irrellevant ;)
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas