Buscar ajuda psicològica
Hola. Soc dislexica i vai patir buying durant 4 anys. De petita vaig anar a algunes sicologues que no em van ajudar perque no van veure ni la dislexia ni el buying. Ara necessito ajuda i ho he parlat amb la meva mare pero al CSMIJ triguen molt a donar hora amb una psicologa i estem buscant pora de la seguretat social, pero no sabem on anar. Em podeu donar referencies de psicologues?
Laura Centellas

Hola!
Ostres, nosaltres no podem fer aquest tipus de referències... el que et recomanaríem és que estigui especialitzada en adolescència, ja que és un època vital molt concreta i és important que pugui conèixer totes les seves característiques.
No ens dius de quina zona ets, però potser des d'algun Servei o Punt d'Informació Juvenil de la teva àrea, et poden guiar una mica amb les professionals.
I el més important, si no t'hi sents còmode i veus que no acabes de compartir tot el que sents, valora un canvi de professional. És important que el professional que ens acompanya ens faci sentir completament acceptats i valorats.
Una abraçada!
La Laura Centellas