Sóc ejaculador precoç?
Hola, bona nit.
Primer de tot disculpeu les hores a la que us faig la consulta. En segon lloc, voldria agrair-vos tota la feina que feu ajudant-nos a tots. Dit això, començo.
M'he estat informant sobre l'ejaculació precoç i no sé si em passa. De moment no he mantingut relacions sexuals (tinc 17 per si té alguna cosa a veure) i conec el meu punt de no retorn, de fet, més d'una vegada quan em toco faig la tècnica "Edding" o algo així, però sempre noto que trigo poc en arribar a l'ejaculació. Quan no utilitzo la tècnica crec que duro entre 1 i 2 minuts i amb la tècnica pos més.
No sé si m'he explicat bé o si us fa falta alguna dada més. Sóc ejaculador precoç? Com puc intentar combatre i allargar més el temps sense dependre de la tècnica?
Gràcies per tot,
Anònim
Laura Centellas

Hola,
És lògic que si t'estàs masturbant i t'està agradant l'estimulació que t'estàs donant, triguis poc temps a ejacular. El que és important és que gaudeixis del moment i no tant del temps que tardes a ejacular.
L'ejaculació precoç normalment l'entenem com l'ejaculació que arriba massa aviat i això no és exactament així, l'ejaculació precoç la pateix aquella persona amb penis que no és conscient que està a punt d'arribar a l'ejaculació, és a dir, hi ha una falta de capacitat de control en el moment d'ejacular i sent que no pot evitar-la de cap manera.
Un altre exercici que pots posar en marxa quan estiguis sol, durant la masturbació, és que aprenguis a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
I, per últim, tingues en compte que l'ejaculació apareixerà de forma més ràpida com més ràpid sigui el moviment, és a dir, si hi ha un moviment a ritme orgàsmic, el teu cos respondrà tal com li estàs demanant. Si vols allargar el temps, també pots anar lent.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas