Confusa
Hola Adolescents,
tinc un problema i és que no se que és l'amor. Fa poc un noi em va demanar per sortir i jo li vaig dir que no. Un cop això no podia deixar de pensar amb ell. Ara no se si vaig fer malament diguent-li que no perquè em sembla que ara m'agrada. No se si estic enamorada o no. Em podeu explicar que es sent quan t'agrada algú?Gràcieeees
Laura Centellas

Hola!
Pel que ens expliques, en el moment en què aquest noi et va demanar per sortir, no t'ho havies ni plantejat.... i ara que se t'ha presentat l'ocasió al davant, estàs canviant d'opinió.
Hi ha moltes maneres de sentir atracció cap a algú. Hi ha atraccions molt físiques o sexuals, atraccions més lentes que apareixen quan coneixes la persona, hi ha atraccions molt sobtades, altres que es couen a foc lent...
El que els uneix és les ganes d'estar a prop d'aquella persona, de conèixer-la més i voler passar-hi molta estona.
I llavors, a mesura que vas coneixent la persona, vas valorant si et continua agradant o no...
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas