Amor prohibit
Hola!
Tinc 20 anys i sóc monitor en un esplai del meu poble desde fa 2 anys. Aquest any he anat de colònies i he sigut monitor del grup de 4t i 5è de primària.
Durant les colònies vaig estar molt bé amb el grup i vaig connectar molt amb dues nenes de 10 i 11 anys. El cas és que ja fa un mes que vam tornar i no puc parar de pensar amb elles. Quan hi penso em va ràpid el cor i no me les puc treure del cap i un dia que em vaig trobar a una pel carrer em va agafar molta vergonya. Com quan t'enamores!
Jo no soc pedòfil ni res o sigui mai he fet res a cap nena ni penso fer-ho. A les colònies sempre hi ha moments íntims, tipo canviar-se de roba o anar a les dutxes pero al nostre esplai sempre respectem els limits i ensenyem als nens a protegir-se.
Que puc fer? Creieu que tinc una malaltia i soc pederasta? No vull deixar de ser monitor pero me fa por que vagi a més si les continuo veient.
Ajuda sisplau
Laura Centellas

Hola,
Moltes gràcies per escriure’ns, responent al que ens preguntes sobre què pots fer, doncs el primer que et direm és que ets l’adult, i que per tant, has de ser capaç de veure i d’actuar de forma responsable i adulta i, per tant, NO pots fer absolutament res amb aquestes nenes. Són nenes i tu ets el seu monitor, adult de referència i seguretat, donar algún pas fora del teu rol de monitor/educador seria cometre un abús sexual. Encara que a elles els hi puguis “agradar” o t’”admirin”, si fas algo fora del rol de monitor/educador, serà un abús sexual.
Per tant, si has sentit atracció sexual per dues nenes, el que et recomanem és que demanis a juda i facis teràpia. Et passem el contacte d’un centre de referència
;
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas