classes
hola, fa unes setmanes que les meves amigues parlaven de les classes a les que anaven. jo no ho podia saber ja que estava de vacances, i just l'altre dia la vaig saber i no m'ha tocat amb cap amiga meva... totes van al c y jo al a. el que es veritat es que vaig amb una amiga meva, pero ella ja te a la seva millor amiga o sigui que segurament em quedaré sola. estem intentant que em canviin de classe, no sé si serà possible... que faig aleshores? i si em quedo sola?
ajuda siusplau
Laura Centellas

Hola!
Uff... t'entenem moltíssim! Fa molta por començar una classe sense conèixer gaire ningú, oi? Llavors apareixen els pensaments catastrofistes de no trobaré cap amistat, em quedaré sola, ningú voldrà estar amb mi....
Però no avancem esdeveniments! Anem mica en mica!
El principal és que, si no pots canviar de classe, trobis algunes persones de la teva classe amb qui puguis fer treballs, sortir al pati i comentar coses del professorat... que trobis alguns companys/es amb qui compartir el dia a dia a classe.
Després, ja aniràs veient si aquesta relació es transforma amb amistat...
Aprofita els primers dies per obrir-te i preguntar a les persones de la classe, segur que et reben millor del que et penses!
Una abraçada!
La Laura Centellas