Em pillo de tots i ràpid
Tinc un problema i es q èm pillo de moolts nens q conec u molt ràpid tontejem ens liem i aixó pero mai acaba sent res serio. La veritat es q preferiría ooguer mantenir una relacio sería ler 1 vegada ja q totes les meves amistats nhan tingut 1 alenys
Laura Centellas

Hola!
Quan volem ser iguals que les altres persones o ens comparem amb elles... ja comencem malament, perquè difícilment ho aconseguirem!
Per això és important trobar la motivació interna: tinc ganes de tenir una relació compromesa? o realment em ve més de gust conèixer gent diferent i tontejar?
Sigues honesta amb tu mateixa. Què és més divertit per tu? Què et ve més de gust?
Si realment el que et ve de gust és tenir una relació amb cert grau de compromís, potser hauràs  d'analitzar com et relaciones amb les altres persones i quina implicació hi tens...
Fes primer aquest anàlisi i torna'ns a escriure per seguir ajudant-te ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas