“Amics”
Sempre havia pensat que els meus millors i únics amics eren un grup de populars però aquest any he vist com m’excloien i ara no se que fer per tornar a trobar algun grup d’amics perquè mai m’havia relacionat amb gent fora d’aquest grup. Que hauria de fer?
Moltes gràcies!!!
Laura Centellas

Hola!
A vegades les amistats ens poden arribar a fer molt mal, oi? A vegades no son tan recíproques com esperàvem i això pot causar dolor i el trencament de la relació.
Sabem que inquieta molt la por a relacionar-se amb gent nova, però aprofita que comença un curs nou i apropa't a diferents persones. De moment no es tracta de trobar un altre grup d'amistats ínitimes, sinó de trobar unes persones (o un grup) que puguin ser els teus companys de classe. I, mica en mica, anar teixint la relació i veient si aquestes persones et fan sentir bé.
Podem tenir molts companys i companyes! i l'amistat ja l'anirem seleccionant ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas