Consulta... no tinc pressa per la resposta
Hola,
Tinc 17 anys, faré 2n de btx i mai he tingut res amb ningú (res vull dir que no m'he liat mai ni he parlat amb nois amb cap intenció). I la veritat és que no tinc cap pressa, tinc clar que fins que jo no senti algo amb algu i en tingui ganes no faré res.
La cosa és, però, que aquest estiu he sentit una connexió especial amb un noi de 20 anys, crec que m'he pillat una mica d'ell i és la 1a vegada que sento sentiments així cap a una altra persona (no ho hagués dit mai fa 3 mesos). No penso tampoc que sigui desig sexual, simplement m'hagués agradat poder-lo conèixer i passar temps amb ell, però ni tan sols sé on viu. Hi he parlat varies vegades, sempre en persona, però han estat converses esporàdiques i molt breus que sorgien quan ens creuàvem pel lloc on ell treballava i jo entreno. El problema és que tenia un treball temporal, sé per l'insta que tenim poques persones en comú i no son tan properes a mi com per quedar-hi. No en sé res d'ell, simplement el seu nom, què estudia i a on (que és prou lluny d'on treballava - 35min).
Moltes vegades penso amb ell durant el dia, però no sóc persona de parlar per xats i crec que ell tampoc (però no en tinc ni idea sincerament).
No sé quina resposta em podreu donar a aquesta consulta perquè ho veig tot com difícil, és una persona la qual no hi havia coincidit mai, no l'havia ni l'he vist mai a cap lloc a fora i no sé quines aficions té ni per quins àmbits es mou. Crec que ell no sentia res cap a mi, simplement li queia bé. Però jo em vaig quedar amb ganes de parlar-hi i saber sobre ell (tot i ser una persona poc sociable, introvertida i potser insegura tot i no reconèixe ho... però bueno ara no estem per etiquetes de res).
No sé si m'he explicat massa bé, ja que la meva consulta no té preguntes directes... amb algunes paraules de resposta segur que m'ajudeu. Merci per la feina que feu!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per la teva consulta i les teves paraules, ens donen ànims per seguir amb la nostar feina!
Referent a la teva consulta... si no teniu amistats en comú a qui demanar ajuda, ni tampoc coneixes massa els seus interessos... hauràs de prendre acció i demanar-li directament!
Potser pots comentar-li alguna cosa a xarxes i a partir d'aquí proposar-li per quedar algun dia i parlar cara a cara (per no parlar per xarxes).
El que sents és molt habitual! Una persona ens crida l'atenció i tenim ganes de saber més d'aquesta persona i de la seva vida. Llavors ja anirem veient si ens continua agradant o no... ;)
Així que et toca actuar!
Una abraçada!
La Laura Centellas