Ofegament
Hola!
Des de fa un temps que tinc novia i les relacions sexuals són molt bones i sanes, però recentment la meva novia m'ha demanat, i segons ella li agrada, que li apreti del coll fort, sense arribar a ofegament, pero apretarli molt fort, i de certa manera em preocupa perque em sembla una mica violent, i nose si es normal o no.
Que puc fer? Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Davant de qualsevol pràctica sexual heu d'estar totes les persones implicades d'acord en fer-la i sentir-vos a gust amb ella. Si a tu et sembla una mica violent, i no t'hi sent còmode, no ho has de fer. És important que en pugueu parlar i que tots us sentiu bé amb les pràctiques que feu.
Evidentment, heu de tenir present que aquestes pràctiques sexuals poden ser plaents i també poden comportar riscos, per tant, és important que abans de fer-ho en parleu, compartiu neguits i inquietuds. I sobretot, no facis res, que tu no vulguis fer.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas