Em va pillar ma mare!!
Bones, estic en PLE atac de nervis des d'ahir perquè:
Vaig anar a una festa del meu poble, els meus pares en teoria no hi eren i vaig aprofitar. Vaig acostar-me al noi que m'agrada, vam parlar, ens vam emborratxar i després em va dir d'anar al lavabo del bar on estàvem i vaig acceptar. Un cop a dins, jo estava molt nerviosa, pero al cap d'un moment em va dir "no et tallis" ens vam començar a morrejar i em vaig deixar portar. Vam començar a treure'ns la roba, em va descordar els sostens, em va mossegar les tetes i em vaig posar molt, pero que molt. Total, una cosa va portar a l'altra i ho vam fer. Era la meva primera vegada, em va fer una mica de mal però em va agradar perquè la veritat és que en tenia moltes ganes. Total, estava jo en una explosió de plaer quan de sobte sento "Maria? Ets aquí?". I ERA LA MEVA MARE!! Li vaig dir al noi "queda't aquí", pero no em va fer cas i vam sortir els dos.
La meva mare em va veure a mi amb les galtes vermelles i ell sense samarreta i va dir "heu fet el que crec que heu fet?" i va sortir corrents.
Jo li vaig intentar negar de totes les formes però va ser impossible, i ara els meus pares ja saben que he perdut la virginitat, estan enfadadíssims amb mi i m'han castigat un mes sense sortir. A sobre, em volen portar al ginecòleg, perque això és el pitjor, ho vam fer sense condó i qui sap que podria tenir o si estic embarassada. Per acabar de rematar, el noi em qüestió no em parla i sembla enfadat amb mi pel que va passar, quan jo no en tinc cap culpa... I ara estic espantada, nerviosa, trista... Tantes coses que no ho puc definir. M'agradaria oblidar el que va passar però no vull oblidar l'experiència, va ser meravellosa...
Què em recomaneu??
Laura Centellas

Hola,
Doncs, la recomanació que et donem, és que en primer lloc, vagis a la visita ginecològica, si no vau utilitzar cap mètode anticonceptiu és important descartar o detectar certes coses per a prendre decisions.
Pel que fa a ell, els dos sou responsables del que va passar i encara que tu et vas emportar a casa el mal rotllo amb la teva mare, l'ensurt i l'enfado, ell podria ser una figura de suport emocional, i no ho està essent.
Oblidar no ho podràs oblidar i ara el que toca és ser consient de les conseqüències de la decisió i responsabilitzar-se de les mateixes.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas