Dubte: sento per a algo més o només per sexe?
Holaaa,
Fa un parell de setmanes vaig conèixer a un noi i aquesta setmana el que sento ja és algo que no pas d’amics.
El meu problema és que de vegades, pensant, m’encantaria estar amb ell sortint i de cop i Volta tinc un pensament extrem que em diu que ell no m’agrada, que ell no és. I després, Penso que sí i que no, i que si surto amb ell es convertirà en monóton perquè ens em conegut com a Companys i seguirà sent així, etc. TINC DUBTES CONSTANTS!!
No sé si és perquè realment sento algo i anirà bé o és, només, per ganes de tenir relacions sexuals i ja, algo passatger.
Se’m confon tot.
Espero que podeu ajudar-me a entendre’m per poder avançar i saber què fer.
Gràcies eeequip!
Laura Centellas

Hola!
Entenem perfectament el teu dilema!!! A vegades les emocions no son gens clares, oi?
A vegades simplement necessitem donar-nos un temps per poder pensar i veure què ens fa sentir millor....
També et direm que a vegades cal posar-hi una mica d'empenta i provar a veure com ens sentim en una nova relació...
La nostra pregunta és:
- Tu tens ganes d'apropar-t'hi i conèixer-lo una mica més?
Si la resposta és Sí... endavant!!! Això no vol dir que hi hagis de tenir una relació formal, sinó simplement que t'agradaria tenir-hi més intimitat i anar veient com et sents...
A vegades no ho hem de decidir prèviament i tenim dret a valorar de nou com ens fa sentir la relació i prendre una relació al respecte.
Esperem haver-te ajudat una mica,
Una abraçada!
La Laura Centellas