Ajuda!!!
Hola,
A mi des de fa 3 mesos que m'agrada un noi que té 4 anys més que jo (jo en tinc 14 i ell en té 18). Fa unes tres setmanes que li vaig dir que m'agradava molt i que volia tenir lago amb ell, i ell em va dir que ell també va sentir algo per mi però que ara estava confús. Vam estar parlant durant 4 dies sobre el tema, li vaig dir que volia sortir amb ell, i ell hem va dir que hi havien coses que no ho veia, per exemple, la diferència d'edat, que els seus amics li dirien que li agraden les petites, que ell en una relació té relacions sexuals (jo com que encara sóc verge li vaig dir que si ho fèiem poc a poc, sense que hem presiones i tal que per mi cap problema)..., li vaig dir que bueno si no ho veia encara que no passava res, que ja sabia que a mi m'agradava i tal, i al cap de dos dies O el dia següent, vam voler quedar a casa seva, nosaltres dos sols, però ell no va poguer. El dia següent es va enfadar amb mi perquè deia que jo havia fet moltes coses rares amb ell i que volia que s'acabés la nostre relació aquí (jo vaig estar fent "coses rares" perquè ell m'agradava i no sabia com dir-li perquè sóc una persona que li fa molta vergonya), jo vaig intentar lluitar per la relació però ell no va volgut i no ens vam tornar a parlar. Fa uns dies em va enviar un missatge i em va dir que el superés ja, li vaig dir que no podia perquè encara m'agradava i li vaig preguntar com ho sabia, i hem va dir pq va veure un missatge que us vaig enviar per lo del crush i ja no hem parlat més)
La cosa es que a mí encara m'agrada molt i no paro de pensar en ell, em venen records amb ell i ple de bajons. Jo estic penjant estats al WhatsApp i ell se que els veu tots, jo penso que si els veu és pq encara no m'ha oblidat però ns. Tinc moltes ganes de parlar amb ell però tampoc vull que s'enfadi més amb mi i tampoc ser que dir-li.
Que puc fer??? Estic molt desesperada.
Moltes gràcies per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola!
Ostres!! Doncs si ell va ser qui va tallar la conversa i no vol saber res de tu... potser és millor que ho respectis, no trobes?
Si ell té interès en tornar a parlar amb tu, ja ho farà! I si no t'ha escrit... potser ja t'està donant algun missatge...
Quan ens agrada algú a vegades ens costa captar les senyals i sentim que tot és una mostra d'interès o tot té una estratègia, mentre que realment és molt més senzill. Quan algú vol estar amb algú altra, s'hi apropa. Si no vols estar-hi, te n'allunyes.
Ens sap greu ser tan directes, però hem vist moltes vegades com ens fem falses il·lusions...
I, de la teva consulta, ens preocupen un parell de coses:
- Aquesta diferència d'edat... sabem que d'aquí uns anys no es notarà tant, però en l'adolescència, és una diferència d'edat important i,sobretot, implica diferents moments vitals. Per tant, valora-ho i parla'n amb la gent que t'estima.
- Què vol dir que tens por que s'enfadi amb tu? Quan tenim una amistat o una relació sincera i honesta amb algú, no sentim aquesta "por que s'enfadi" per començar una conversa. Així que...
Entenem que vulguis saber què el va portar a reaccionar de manera tant brusca, però potser no hi ha resposta, i hauràs d'aprendre a conviure amb això...
Una abraçada molt forta!
Escriu-nos sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas