el meu novio i la seva ex
hola! moltes gràcies per la feina que feu de veritat és brutal el que feu pels adolescents.
bueno el que venia dir, abans de començar amb la meva parella ell ho va deixar amb la seva ex que portava 6 mesos, potser no és molt però ell ho va pasar molt malament per les accions d'ella però també va sentir molt per ella, hem va dir que ja la tenia superada i tal però molts cops que parlem sempre hem treu el tema de la seva ex, ella el va bloquejar de totes bandes i ell fa poc hem va dir que ella li va desbloquejar pero la meva pregunta és com ho sap ell si ja no la estima? sempre hem treu el tema d'ella quan parlem, encara te fotos d'ells junts, li mira el spotify a vegades I tal i nose hem diu una cosa però fa una completament diferent, hem fa bastant mal aquest tema i se que hauria de parlar-ho amb ell però a la vegada no vull, nose que fer i hem fa molta por el que pugui passar perquè amb una de les meves anteriors relacions vaig acabar molt malament per això, algun consell? gràcies
Laura Centellas

Hola!
Ostres, potser sí que és un tema que hauries de parlar amb ell... Si té aquestes conductes que a tu et preocupen, hauràs de demanar-li quin significat tenen per ell i explicar-li que a tu t'incomode o que et fa sentir poc estimada.
És cert que els dols per les ruptures d'una relació poden durar un temps (fins i tot mesos), així que si sents que ell encara està en procés de dol... potser hauràs de prendre una decisió (encara que sigui dolorosa per tu). Potser cal parlar-ne, esperar un temps i veure si recupera la il·lusió per una nova relació.
Sabem que no és fàcil, però has de valorar si aquesta relació et fa sentir estimada, valorada i confiada...
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas