M’ESTIC PILLANT D’UN HOME QUE PODRÍA SER EL MEU AVI
Hola soc un jove de 18 añs, soc tcae en una residencia . Resulta que va venir un señor nou, com a nou ingres. Jo soc una persona molt cariñosa y dic guapx a tothom, i el señor s’ho va prendre com un piropo, y ara vegada que li faig la higiene, només amb desvestrilo s’empalma. En mes d’una ocasió m’ha fet un petó a la boca. Sorprenenment em va agradar, pero cada vegada hi penso molt i em sentó malament i penso que estic malalt del cap, tinc 18 y ell 88. Sempre em diu que li agrado molt, que vol estar amb mi, em diu coses molt maques…. Se que no tindre res amb ell pero estic rallat per aquests dos petons que hi han hagut
Laura Centellas

Hola!
Suposem que ja ho saps, però les persones en edat avançada poden tenir algunes dificultats en el control i mostrar-se molt més desinhibits, d'aquí les reaccions d'erecció i també de fer-te els petons a la boca.
També és veritat que el nostre cos pot reaccionar davant estímuls sexuals (veure una erecció, una carícia, un petó...) sense que nosaltres en tinguem control.
Tu tens 18 anys i ets major d'edat, però també veus que hi ha una diferència d'edat molt bèstia que no et fa sentir bé... Tu ets lliure de decidir (si l'altra persona també vol) amb qui vols estar, i cal que prenguis aquesta decisió.
També et direm que tu exerceixes un rol de poder en aquesta relació perquè ets el seu cuidador i si teniu algun tipus de relació es pot considerar un abús sexual.
Llavors potser podries proposar a alguny company/a si pots canviar de resident o de planta per evitar el contacte amb aquesta persona i posar una mica de distància. D'aquesta manera evitaràs trobar-te de nou amb situacions íntimes amb aquesta persona.
Esperem haver-te ajudat, escriu-nos sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas