Crec que la meva parella ja no se sent atreta per mi
Hola,
La meva parella i jo sempre hem tingut molt bona relació. Tot i això sempre he tingut moltes inseguretats pq amb el pas del temps cada cop era menys carinyosa. Ho hem parlat i diu que estem bé, simplement ha canviat la seva manera d'expressar-se.
El problema és que fa uns mesos que no ens fem petons ni ens toquem. Quan ens veiem fem altres coses i estem bé, però sento que potser ella ja no té ganes pq potser ja no l'atraic. Li vaig demanar i em va dir que no ho sabia (perquè a més li costa molt parlar i tenir converses serioses sobre nosaltres). No se què he de fer. Tornarà a sentirse com abans, o la nostra conexió "sexual" ha acabat?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
El desig és una de les fases de la resposta sexual humana més complexe i que es pot veure més afectada per altres aspectes que tinguin a veure o no amb la sexualitat.
no sabem si està passant per un moment complicat, si ha passat quelcom entre vosaltres. Parles d'un "abans" què passava en aquell abans i què i quan va passar quelcom que va fer que hi hagi aquest "abans" i aquest "després"?
Comentes que no hi ha petons ni caricies... si no hi ha intimitat com pot haver-hi relacions sexuals? Com passem de 0 a 200? Què hauria de passar per a poder anar recuperant allò que heu perdut? Aquell contacte físic de carinyo i afecte, aquella caricia, aquell petó,...?
Potser seria interessant parlar de tot això en un context terapèutic... on una professional pugui ajudar-vos a veure què està passant i què podeu fer per recuperar i tornar a construir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas