Bipolar, in feliç?
Hola, ja fa un temps que em pregunto si soc feliç, un dia fins i tot vaig fet un test que havia fet la universitat de harvard, eren 100 preguntes i la ultima era “ets feliç”, no vaig saver com respondre i vaig deixar-lo a mitges. En altres moments penso en que potser esque soc bipolar, ja que en altres moments ric molt i em sento molt be. Pero potser despres per la nit em poso trista i nomes puc pensar en els meus problemes de la vida.
El que pasa es que no se si soc bipolar o que passa.
Moltes gracies.
Laura Centellas

Hola!
El trastorn bipolar és un trastorn de la salut mental que afecte greument el dia a dia de les persones, no és canviar d'estat d'ànim.
Els canvis d'estat d'ànim o labilitat emocional són molt característics de l'etapa adolescent i fins i tot la pròpia persona no sap explicar massa què li passa.
Segurament estàs tenint una temporada amb alts i baixos i és important que puguis acceptar aquest fet. Si ho necessites, escriu com et sents, fes cartes o dibuixos que t'ajudin a expressar totes les emocions contingudes.
I, també et direm, que a vegades és molt difícil donar una resposta concreta a la pregunta: "ets feliç?"
Una abraçada!
La Laura Centellas