Ajuda!!!
Hola,
A mi des de fa 3 mesos que m'agrada un noi que té 4 anys més que jo. Fa unes tres setmanes que li vaig dir que m'agradava molt i que volia tenir lago amb ell, i ell em va dir que ell també va sentir algo per mi però que ara estava confús. Vam estar parlant durant 4 dies sobre el tema, i un d'aquests dies vam voler quedar a casa seva, nosaltres dos sols, però ell no va poguer i el dia següent ens vam enfadar i em va dir que no volia saber res més de mi mai més. Ja no ens parlem des de finals del Juliol.
La cosa es que a mí encara m'agrada molt i no paro de pensar en ell. Jo estic penjant estats al WhatsApp i ell els veu tots, jo penso que si els veu és pq encara no m'ha oblidat però ns. Tinc moltes ganes de parlar amb ell però tampoc vull que s'enfadi més amb mi i tampoc ser que dir-li.
Que puc fer?
Moltes gràcies per tot el que feu.
Laura Centellas

Hola!
Ostres!! Doncs si ell va ser qui va tallar la conversa i no vol saber res de tu... potser és millor que ho respectis, no trobes?
Si ell té interès en tornar a parlar amb tu, ja ho farà! I si no t'ha escrit... potser ja t'està donant algun missatge...
Quan ens agrada algú a vegades ens costa captar les senyals i sentim que tot és una mostra d'interès o tot té una estratègia, mentre que realment és molt més senzill. Quan algú vol estar amb algú altra, s'hi apropa. Si no vols estar-hi, te n'allunyes.
Ens sap greu ser tan directes, però hem vist moltes vegades com ens fem falses il·lusions...
I, de la teva consulta, ens preocupen un parell de coses:
- Aquesta diferència d'edat... sabem que d'aquí uns anys no es notarà tant, però en l'adolescència, és una diferència d'edat important i,sobretot, implica diferents moments vitals. Per tant, valora-ho i parla'n amb la gent que t'estima.
- Què vol dir que tens por que s'enfadi amb tu? Quan tenim una amistat o una relació sincera i honesta amb algú, no sentim aquesta "por que s'enfadi" per començar una conversa. Així que...
Entenem que vulguis saber què el va portar a reaccionar de manera tant brusca, però potser no hi ha resposta, i hauràs d'aprendre a conviure amb això...
Una abraçada molt forta!
Escriu-nos sempre que ho necessitis!
La Laura Centellas