inseguretats??
holaa, jo us escric perquè fa poc que he començat algo amb un noi i ell ha fet mes coses que jo en plan jo només m’havia liat abans d’ell i l’altre dia va voler anar a una mica mes, en plan em volia tocar, i jo tmb ho volia però no se perquè li vaig dir que millor que no aquell dia quan en realitat si que volia i es que em vaig sentir molt insegura de que no li agrades o no saber-ho fer bé i que no li agrades. Una altre cosa es que jo no tinc els pits grans, en plan els meus pits son petits i mentres ens estàvem liant mels va començar a tocar i no li vaig dir res perquè mestava agradant i volia que seguís, però després em va venir el pensament de “segur que ha estat amb noies que tenen els pits mes grans i ara no li agrades” se que es un pensament una mica tonto però no puc evitar sentir-me insegura, m’agradaria tenir mes pit i em fa molta cosa no agradar-li per això :,) se que si aquest fos el cas l’hauria d’enviar a la merda jajaj però es que a mi ell m’agrada molt i em fa por no estar a “l’altura” d’ell, no ser suficient . El fet de saber amb qui s’ha liat anteriorment em fa mal perquè no puc evitar comparar me i no entenc com s’ha pogut fixar amb mi, em fa mal pensar això però sento que en qualsevol moment m’enviara a la merda i no vull que em fagi mal:,( de moment està sent molt maco amb mi i m’entén quan li dic que no em ve de gust algo i va al meu ritme però em fa por que es cansi d’esperar per fer mes coses que lio i que “em deixi”, jo de veritat que vull però també vull anar mes a poc a poc i sentir-me segura:,( Tinc por que es cansi
Laura Centellas

Hola,
Gràcies per escriure'ns! És molt important el que precisament dius al final de la teva consulta, "vull anar més a poc a poc i sentir-me segura", Si vols anar més a poc a poc, doncs aneu a poc a poc. La comunicació és molt important, i el que porta el ritme més lent és el que marca el tempo. Si acceleres per por, per inseguretat, per si et deixa, per si es cansa... no estaràs prenent una decisió lliure.
Això per una banda, per l'altra banda, com tu veus el teu cos no és igual que com el pot veure i sentir ell. Segurament els teus pits seran diferents dels pits d'altres noies, igual que els teus llabis també ho seran, el teu nas també, les mans, les cames, la cara... TOT serà diferent, i ara està amb tu i per tant, lliurement (perquè entenem que no l'has coaccionat ni amenaçat per a que estigui amb tu) t'ha escollit a tu. Creure'ns que som la millor opció per a la persona que nosaltres també considerem que és la millor opció o l'opció que triem ens pot resultar difícil però és un tema de fe i de confiança. Creu el et diu i el que et mostra que sent... igual que ell es creu el que tu li dius i li mostres que sents...
Una forta abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas