mal durant les prelis
hola, fa poc he començat a fer les preliminars amb el meu novio, era el segon cop que ell m’entrava els dits allà abaix, al principi el mal era soportaple però despues quan va començar a entrar els dits mes profundament em va fer molt mal que fins i tot vaig cridar … com es?
moltes gracies
Laura Centellas

Hola,
El mal pot ser degut a diferents motius: poca lubricació, que la zona estigui molt tensa, que l'estimulació sigui massa brusca... el que és important és que si et fa mal, ho diguis i atureu aquest tipus d'estimulació. Podeu provar de fer-ho més a poc a poc, amb un ritme diferent, etc. A vegades els mateixos nervis fan que la zona es tensi i la lubricació disminueixi, així que no aneu directament a tocar els genitals, doneu temps a que el cos i el cap s'excitin.
Comuniqueu-vos molt, aneu explicant-vos com us agrada, de quina manera, quin ritme, etc. Suportar el dolor no ajuda... si hi ha dolor (no desitjat), no hi haurà plaer.
Si el dolor persisteix, et recomanem una valoració per ginecologia i fisioteràpia de sòl pelvià.
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas