EL MOMENT MÉS VERGONYÓS DE LA MEVA VIDA
Hola bones!
Primer de tot gràcies i perdoneu les molèsties, ja que segurament esteu en horari de vacances, però hi ha una cosa que necessito treure ja.
Últimament faig moltes coses per manifestar la "meva realitat desitjada", escrivint afirmacions, cartes a mi mateixa del futur... Em va bé per veure'm a mi mateixa sense els meus propis prejudicis.
La cosa és que vaig escriure una d'aquestes coses on explicava tot el que volia d'aquí un any: que si amics reals, parella, confiança en mi mateixa... i (soc moolt despistada) me la vaig deixar entre uns llibres q retornava a la biblioteca. I esclar, estava creuada entre si anar a demanar si havien trobat alguna cosa o no. I al final, encara que tenia molta por, he decidit anar-hi. Doncs bé, sí que la van trobar. I la van llegir. I al arribar allà em van dir de què anava i tal per si era la persona adequada o no, i jo (amb una vergonya tremenda) he contestat totes les preguntes. I després em van explicar que havia d'anar amb compte amb on deixava aquestes coses tan personals i coses d'aquest tipus.
Jo ho he entès i m'ho han dit bé, però soc una persona tímida i que persones desconegudes pero que veuré més d'una vegada (vaig sovint a la biblio) sapiguin tots els meus desitjos per al any vinent m'ha fet sobrepensar una i una altra vegada el que ells deuen pensar de mi i nomes de pensar-ho tremolo tota de la vergonya que acabo de passar. Sé que tots fem errors, pero sempre acabo donant voltes a lo que vaig fer fa un temps, i no sé com no pensar més i tenir una mentalitat aixi Carpe Diem. Alguna idea??
Laura Centellas

Hola!
Doncs realment qui ha obrat malament són aquestes persones!!! Quina invasió de la intimitat més bèstia!
Entenc que vulguin comprovar si la carta és teva, però no és necessari demanar què hi havia escrit ni exposar-te així a temes íntims i que et poden fer sentir vulnerable.
Ens sap greu perquè qui hauria de tenir vergonya son aquestes persones i no tu!
Tot i així, responent a la teva consulta et direm que aquests desitjos que has escrit son molt universals i també molt canviants, és a dir, d'aquí uns mesos potser hauran canviat o s'hauran reformulat. Aquesta carta és una carta d'un moment concret i no té cap pes en la teva identitat. Tu ets molt més que aquesta carta.
Així que el proper cop, agafa aire abans d'entrar a la biblioteca i entra-hi! Moltes vegades i molts dies! i veuràs com, mica en mica, la tensió serà menor ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas