EMBARÀS
Bona tarda, m'agradaria fer una consulta ja que estic embarassada de 6 mesos i necessito abortar ja que no m'agrada el tipo de sexe que estic tenint amb el meu marit i ell no vol abortar.Estic molt perduda, no sé ni si m'he explicat bé i necessito algún consell.
Gràcies :(
Laura Centellas

Hola,
Aquest és un Consultori per adolescents. No tenim clar que aquest sigui el lloc per abordar la teva consulta.
Igualment, què és el que no t'agrada de les relacions sexuals que estàs tenint? No tenir un bon sexe és conseqüència 100% de l'embaràs? S'està carregant a l'embaràs d'unes responsabilitats que no són seves?
Us recomanem que en parleu, que reflexioneu sobre la situació que esteu vivint. Si és necessari, consulteu amb una psicòloga perinatal i que també tingui formació en sexologia clínica perquè pugui donar-vos un cop de mà.
I també parleu amb la llevadora i la ginecologa per a que puguin valorar la situació i ajudar-te a trobar recursos si finalment vols interrompre l’embaràs.
Una abraçada,
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas