virginitat
hola, soc una noia de 18 anys i crec que és l'hora de perde la virginitat ja q em sento preparada. El problema és que a aquesta edat és extranyíssim veure algú verge (en el meu cas), llavors tinc molta por q quan li digui al noi amb el q estic tenint algo que ho soc, es rigui de mi o li molesti... . Estic molt preocupada perq vull fer-ho perquè em ve de gust però no aconsegueixo fer el primer pas que és despullar-me... . Això és una cosa que definitivament em fa MOLTA por i realment no es per inseguretats amb el meu cos perquè jo estic molt agust, el que passa es que em sento taaaan dèbil despullada, em sento tan petita, inferior i manipulable, quan algú em pott veure despullada que em fa pànic. D fet vaig perdre la meva oportunitat de perdre la virgintat per això, em feia tanta por que veiés el meu cos sense res... i si és un trauma?? O en el fons del fons tinc problemes d'autoestima...?? Qué penseu ??? Moltes gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
No és tan estrany com et penses, així que estigues tranquil·la.
Si alguna persona amb la qual tu has decidit mantenir relacions de qualsevol mena es riu de tu o li molesta aquest fet, no cal que perdis ni un segon més, allunya't, t'està demostrant que no et respecta.
Despullar-se davant d'algú no és fàcil, per això és important que abans d'arribar a això, a despullar-se, a mantenir relacions sexuals, que establiu una relació de confiança, que hi hagi molta comunicació, que et sentis segura i sense pors. D'aquesta manera podràs gaudir del moment i et serà més fàcil fer un pas més si et ve de gust. Recorda que no cal córrer, que l'edat no et sumi una pressió per haver de fer quelcom que no et sentis segura de fer.
Una abraçada i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas