retras
hola!! En els ultims mesos no he mantibgur relacions. El cas es que no em baixa la regla, per costum la tinc regular. Quins poden ser els motius??
Laura Centellas

Hola,
Si no hi ha risc d'embaràs, els motius poden ser-ne molts, si no prens anticonptius hormonals:
- Malfuncionament de la hipòfisi, de l'hipotàlam o un excés de prolactina.
- Com a conseqüència d'una nutrició deficient o d'estrès sever.
- A causa de tenir un pes corporal massa baix, o al contrari excessiu, com a protecció natural perquè la dona no podria suportar un embaràs.
- Per motius psicològics, com ansietat o estrès, cosa que també podria estar relacionada amb el fet que la dona no es troba en aquest moment prou tranquil·la per a portar una maternitat.
El més recomanable seria que poguessis consultar-ho amb la ginecòloga per a que pugui esbrinar què pot estar passant.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas