depilació
Holaa!
Tinc un dubte, no m'agrada quan es veuen una mica els pels de la vulva amb el banyador i em fa sentir insegura. Ja sé que no hauria de ser així ja que es natural i això pero no m'agrada. Em vaig intentar afaitar amb una rasuradora d'aquestes del super i s'e m'ha quedat tot irritat, amb uns granets petitets vermells i em dona una mica de molèstia.
A què es deu? (m'he ficat molta crema hidratant)
Hi ha més maneres de depilació, que no sigui la cera q em fa mal?
Moltes gràcies, ajudeu molt <3.
Laura Centellas

Hola,
És normal, les màquines d'afaitar irriten la pell, igual que la cera també la pot irritar, al final no deixa de ser una agressió que pateix a pell.
Algunes pells són més reactives que d'altres, seria adequat que una dermatòloga pogués estudiar la t’va pell i ajudar-te a triar el millor mètode de depilació, si depilar-te és el que vols fer i la teva pell ha reaccionat tant.
D'altra banda, potser també pots tallar els pèls que siguin més llargs amb una maquina d'aquestes de rapar el cabell, VIGILANT no tallar-te! Sempre vigileu, un tall a la vulva, als llabis o a la ingle pot fer molt de mal.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas