No entenc
Hola, fa dies hem vaig prendre la pastilla del dia despres perque s ens va petar el condo i avui m ha baixat una regla que no feia olor a regla i de color marron pero m ha tornat a marxar ha sigut aixo d un moment i ja, no se si mes tard o per la tarda tornara, pero la regla m hauria d venir d aqui 15 dies i la ovulacio d aqui un, que significa,
gracies
Laura Centellas

Hola,
Podria ser sagnat per ovulació, no sempre és tan quadriculat als 14 dies abans de la regla, però si tens dubtes, el millor és que ho consultis amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del teu centre d'atenció primària o de l'ASIR.
També en el moment que et van administrar la píndola de l'endemà t'haurien d'haver informat de què podia passar amb la regla aquest mes. Ens sap greu que no t'informessin correctament.
Si us plau, si teniu un accident i aneu a buscar el mètode d'emergència pregunteu què heu de tenir en compte, què pot fer la regla aquest mes i què pot passar en els porpers dies.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas