Esta amb mi per superar la seva ex?
Fa 3 mesos que estic amb un noi, però amb la seva ex ho van deixar a començaments d'aquest any, portaven tres anys junts. La cuestio es que el meu nòvio no treu el tema, però sempre que quedem amb el seu amic treu el tema (tots el dies que em quedat els tres han començat a parlar de la seva ex). Jo li he comentat al meu nòvio la situació i em va respondre: és un boques i es creu guai dient aquestes coses.
Pero es que ho segueixen fent els dos i la meva pregunta que em faig molt, es que no sé si la tenen molt present a la seva ex o quan no estic jo parlen molt d'ella. Tampoc no sé si el meu nòvio a parlat amb el seu amic perquè no digui aquestes coses si és veritat que a ell també li molesta.
No sé què fer, ho tornaria a parlat amb ell però no vull que em digui que tinc inseguretat o perquè estic amb ell si no confío
Laura Centellas

Hola!
En les relacions (d'amor i d'amistat) hauríem de la voluntat individual de la persona a estar en aquella relació. És a dir, si vol estar amb tu, t'ho fa saber. Si no vol estar amb tu, també.
Des d'aquí t'animem a fer l'exercici de valorar la relació:
- Com et fa sentir?
- Et sents escoltada?
- Sents que valora la teva opinió?
- Sents que et cuida i mostra interès en tu?
- Et fa il·lusió la vostra relació?
Quan hem de valorar una relació, és important centrar-se en una mateixa per saber què volem i, a partir d'aquí, veure si la relació ens aporta tot el que volem.
Una abraçada!
La Laura Centellas