Neteja sexe anal
Hola, som dos nois que volem tenir relacions per primera vegada i ens agradaria saber quina és la millor manera a l'hora de netejar-se. Sabem que hi ha qui s'introdueix aigua, mitjançant xeringues o amb la dutxa, pero ens preocupa q aquests mètodes puguin ser invasius pel nostre cos. Que ens recomaneu perquè no hi hagi sorpreses desagradables?
Moltes gràcies per la vostra feina, esperem la vostra resposta!
Laura Centellas

Hola,
El primer de tot és que us informeu, us deixem un artícle de l'Elena Crespi on parla de penetració anal:
En segon lloc, no tingueu pressa i aneu jugant amb l'anus, acaronant, aconstumant-lo al tacte, a la caricia, sense intentar introduïr res. I aneu explorant sense pressa.
I sobretot, utilitzeu lubricant, l'anus pertany a l'esfínter anal i per tant no lubrica de forma natural, necessitareu MOLT lubricant de base aquosa o de base de silicona, el que us encaixi millor. També heu tenir en compte per a jugar a la penetració anal és important utilitzar el preservatiu per evitar Infeccions de Transmissió Sexual.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas