Despistada
Hola. Fa uns mesos que estic treballant i a vegades tinc errades greus per culpa de ser despistada i a vegades m'oblido molt ràpid de les coses. Sé que estic en l'edat del pavo o como li diguin, i intento millorar-ho enterant-me millor de les coses i estant atenta al que faig, però encara així alguna vegada tinc errades greus que podrien fer-me fora del treball i m'agrada molt treballar d'això. També potser estic fent una cosa al treball i em diuen que he de fer una altra urgentment i després se m'oblida el que estava fent. M'he fet anàlisi de sang i tot per saber si tenia algo però res de res. M'agradaria deixar de ser tan despistada i espavilar-me més però no sé com solucionar-ho.
Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Laura Centellas

Hola!
Que bé que vulguis millorar el teu rendiment a la feina!! És fantàstic que hagis vist un punt feble i el vulguis reparar.
No ens expliques quina feina estàs fent, però potser et podem donar algunes eines:
- Escriu totes les tasques en una llibreta i els primers dies repassa si ho has fet tot.
- Quan facis una tasca, respira fons i posa tota l'atenció en el que estàs fent. Si cal, t'ho repeteixes per dins, per ser conscient de tots els passos.
- Quan deixis una feina a mitges, posa't alguna senyal que t'ho faci recordar. Com per exemple, enrotllar-te una goma de cabells a un dit, ja que la incomoditat et recordarà que tenies alguna cosa pendent.
- I, si tens companyes, demana'ls ajuda. Que et puguin guiar una mica o recordar-te els passos a fer quan vegis que estàs despistada.
Ja ens diràs com t'han anat! Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
La Laura Centellas